5i derslerine ait seçmeniz gereken şubeleri gösterir liste için lütfen TIKLAYINIZ. (2.2.2017)
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı Kurum Deneyimi dersi grup listelerine ulaşmak için TIKLAYINIZ. (1.2.2017)
2016-2017 Bahar Dönemi Haftalık Ders Programlarına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (27.1.2017)
Bölümlere Ait Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Grup Listelerine ulaşmak için TIKLAYINIZ. (27.1.2017)
25.01.2017 tarihinde yapılan Yardımcı Doçent kadroları Yabancı Dil Sınav Sonuçlarına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (25.1.2017)
Geçici mezuniyet belgesi alımına ilişkin duyuruya ulaşmak için TIKLAYINIZ. (25.1.2017)
15.12.2016 tarihinde yapılan Yardımcı Doçent kadroları Yabancı Dil Sınav Sonuçlarına ulaşmak için TIKLAYINIZ.
2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Final Sınav Programına ulaşmak için TIKLAYINIZ.
667 KHK ile kapatılan üniversitelerden Özel Öğrencilik ile başvurusunda bulunan öğrencilerin durumları için lütfen tıklayınız<https://drive.google.com/file/d/0B91V0d9FOFXaZnFpdTFxbHhPR1E/view?usp=sharing>. (4.10.2016)
Okul Öncesi Öğretmenliği Öğretmenlik Uygulaması Listelerine ulaşmak için tıklayınız. (27.9.2016)
2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Vize Sınav Programına ulaşmak için Tıklayınız. (1.10.2016)
2016-2017 Güz Dönemi Ders Programlarına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (11.9.2016)
Okul Öncesi Öğretmenliği Bölümü Duyurusuna ulaşmak için TIKLAYINIZ. (8.9.2016)
Okul Deneyimi Gruplarına (2016-2017 Güz Dönemi) ulaşmak için tıklayınız. (7.9.2016)
Türkçe Eğitimi Topluma Hizmet Uygulaması Grup Listelerine ulaşmak için tıklayınız. (6.9.2016)
2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Güz Dönemi Yatay Geçiş başvuru sonuçlarının güncel listesine ulaşmak için TIKLAYINIZ. (6.9.2016)
Yaz Okulu Final Sınavı Programına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (19.8.2016)
Yaz okulu vize sınav programı için tıklayınız. (8.8.2016)
Yaz Okulunda açılabilecek olan derslere ve Yaz Okulu ile ilgili bilgilere ulaşmak için lütfen TIKLAYINIZ. (15.6.2016)
2015-2016 Bahar Yarıyılı Bütünleme Sınav Programına ulaşmak için tıklayınız. (9.6.2016)
2015-2016 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Final Sınav Programı için tıklayınız. (17.05.2016)
2015-2016 Eğitim-Öğretim Yılı bahar dönemi haftalık ders programları için tıklayınız. (24.02.2016)
Güz Döneminde Yüzde Ona giren öğrencilerin listesini görmek için lütfen tıklayınız. (17.02.2016)
İndirim kartı (Antalya Kart) için alınacak Öğrenci Belgelerinin e-Devlet <https://www.turkiye.gov.tr/yok-ogrenci-belgesi-sorgulama> üzerinden alınması gerekmektedir. Öğrenci Belgesinin nasıl alınacağını görmek için lütfen tıklayınız (10.02.2016).
Öğretmenlik Uygulaması ve Okul Deneyimi derslerinin listeleri için tıklayınız. (15.02.2016)
Topluma hizmet uygulamaları dersi şubeleri için tıklayınız. (15.02.2016)
Türkçe II dersi şubeleri için tıklayınız. (08.02.2016)
İngilizce II dersi Şubeleri için tıklayınız. (08.02.2016)
Atatürk İlkeleri ve İnkilap Tarihi şubeleri için tıklayınız.(08.02.2016)
Güzel Sanatlar seçmeli dersi şubeleri için tıklayınız. (10.02.2016)
Beden Eğitimi seçmeli dersi şubeleri için tıklayınız (10.02.2016)
Bilgisayar 2 dersi şubelerini görmek için lütfen tıklayınız. (17.02.2016)
Bugünün ve geleceğin öğretmenlerini; bugünün olduğu kadar geleceğin dünyasının da başarı koşullarını kavramış, toplumsal hayatın aktif üyesi, yenilikçi, özgüven sahibi, milli ve manevi değerlerin bilincinde bireyler olarak yetiştirmek, bunun için gerekli olan yöntemleri aramak, uygulamak, en nitelikli öğrenme materyalleri ve metotları ile hayat boyu öğrenmeyi toplumda sürekli kılmak ve sürekli olarak yenilenmektir.
Öğretmenlik davranışlarını kavramış, uygun öğretme yaklaşımını seçebilen, öğrencileri öğrenmeye güdüleyebilen, öğrenme kuramlarının bilincinde olan ve eğitim etkinliklerinde öğrenciyi merkeze alan, kaynak arayan, güçlükleri, sorunları görebilen, disiplinler arası bağlantılar kuran mesleki uygulamalar ve bireysel uğraşılar üzerinde danışmanlık yapan, mesleğe hazırlıkta öğrencilere yardımcı olan, geleceğe yönelik süreçlerde yorumlar yapabilen ve eldeki temel bilgilerden yararlanabilen güçlü yarınlar için; okuyan, düşünen, sorgulayan, kendini ifade edebilen, sporu, sanatı ve bilimi yaşam tarzı hâline dönüştüren, gelişmelere açık, farklılıklara saygılı, yenilikçi, etik değerlere bağlı; karar süreçlerine katılan, kaynakları etkili değerlendiren, çevreye duyarlı, öz güveni yüksek, mutlu, sağlıklı, güçlü günümüzün ve geleceğin öğretmenlerini yetiştirmektir.