2018-2019 Güz Dönemi Final Sınav Programları (18.12.2018)
2018-2019 Güz Dönemi Haftalık Ders Programları / Öğr. Uyg. / Okul Den.
Türkçenin Anadolu’ya Yolculuğu Konferansı (20.12.2018)
Türkçe Nedir? Ne Türkçedir? Konferansı Gerçekleşti (12.12.2018)
Fakültemiz Araştırma Görevlileri İle Akademik Kurul Toplantısı (03.12.2018)
3 Aralık Dünya Engelliler Günü Etkinliği (03.12.2018)
24 Kasım Öğretmenler Günü Yemeği (26.11.2018)
24 Kasım Öğretmenler Günü Kutlama Programı (23.11.2018)
Antalya Bilim Doğa Ortaokulu Çocuk Hakları Resim Sergisi (21.11.2018)
Akademik Kurul Toplantısı (21.11.2018)
Bakan Selçuk’un Katılımıyla Eğitim Fakültesi Dekanlar Toplantısı Gerçekleştirildi (19.11.2018)
Eğitim Fakültesi Dergisi Güz Sayısı Yayınlandı (19.11.2018)
V.Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi Başladı (02.11.2018)
2018-2019 Güz Dönemi Ara Sınav Programları (27.10.2018)
2023 Eğitim Vizyonu Açıklandı (25.10.2018)
TÜBİTAK Projesine Katkılarından Dolayı Fakültemize Plaket (25.10.2018)
7143 Sayılı Aftan Yatay Geçiş Sonuçları (18.10.2018)
Türk Akademik Araştırmalar Dergisi Multidisipliner Kongresi Başladı (13.10.2018)
Güz Yarıyılı Yatay Geçiş, Muafiyet ve Düzeltme (08.10.2018)
Akdeniz Üniversitesi Yeni Kayıt Kılavuzu (2018-2019) (03.10.2018)
Drama ve Oryantasyon Eğitimi Teşekkür Belgeleri Verildi (27.09.2018)
Eğitim Fakültesi Açılış ve Uyum Programı (25.09.2018)
Yatay Geçiş Yedek Kayıt Hakkı Kazananlar (21.09.2018)
Eğitim Fakültesi Uyum Programı (17.09.2018)
Tek Ders Sınav Duyurusu (12.09.2018)
Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları (07.09.2018)
Lisansüstü Eğitim Başvuru Sonuçları (07.09.2018)
Yurt Dışındaki Türk Çocuklarına Burslu Yüksek Lisans İmkanı (16.08.2018)
Yaz Okulu Arasınav ve Final Mazeret Sınavları Hakkında Bilgilendirme (13.08.2018)
Yaz Okulu Final Sınav Programı (07.08.2018)
Dekanımız Prof.Dr. Mehmet Canbulat TRT Antalya Radyosu Konuğu (02.08.2018)
Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongreleri Daveti (30.07.2018)
Kazak Devlet Kızlar Pedagoji Üniversitesi Heyetinin Ziyareti (17.07.2018)
Tek Ders Sınavı Başvuruları (13.06.2018)
2017-2018 Bahar Dönemi Bütünleme Sınav Programları (01.06.2018)
Materyal Tasarım Ödülü (24.05.2018)
Cinsel İstismar Konulu Konferans (03.05.2018)
Ejer Açılış Programı (02.05.2018)
Teknik ve Araştırma Gezisi (01.05.2018)
2017-2018 Bahar Dönemi Final Sınav Programları (30.04.2018)
Çocuk İhmal Konulu Konferans (25.04.2018)
Şiir dinletisi etkinliği (24.04.2018)
Okul Öncesi Öğretmenliği İkinci Öğretim Yüzde Ona Giren Öğrenci Listesi (21.03.2018)
2017-2018 Bahar Dönemi Ara Sınav Programları (19.03.2018)
Sınavla Mücadele Yolları Semineri (15.03.2018)
Dünya Down Sendromu Farkındalık Günü Etkinliği (15.03.2018)
İstiklal Marşı ve Mehmet Akif Ersoy adlı Konferans (13.03.2018)
Çocuk Olmak Konulu Konferans (20.02.2018)
Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı Okul Deneyimi Dersi Grupları (26.1.2018)
Öğretmenlik Uygulaması Dersi Grupları (Bütün Bölümler) (26.1.2018)
Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Grupları (Bütün Bölümler) (26.1.2018)
2017-2018 Bahar Dönemi Haftalık Ders Programları (21.01.2018)
2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Bütünleme Sınav Programı (2.1.2018)
Bugünün ve geleceğin öğretmenlerini; bugünün olduğu kadar geleceğin dünyasının da başarı koşullarını kavramış, toplumsal hayatın aktif üyesi, yenilikçi, özgüven sahibi, milli ve manevi değerlerin bilincinde bireyler olarak yetiştirmek, bunun için gerekli olan yöntemleri aramak, uygulamak, en nitelikli öğrenme materyalleri ve metotları ile hayat boyu öğrenmeyi toplumda sürekli kılmak ve sürekli olarak yenilenmektir.
Öğretmenlik davranışlarını kavramış, uygun öğretme yaklaşımını seçebilen, öğrencileri öğrenmeye güdüleyebilen, öğrenme kuramlarının bilincinde olan ve eğitim etkinliklerinde öğrenciyi merkeze alan, kaynak arayan, güçlükleri, sorunları görebilen, disiplinler arası bağlantılar kuran mesleki uygulamalar ve bireysel uğraşılar üzerinde danışmanlık yapan, mesleğe hazırlıkta öğrencilere yardımcı olan, geleceğe yönelik süreçlerde yorumlar yapabilen ve eldeki temel bilgilerden yararlanabilen güçlü yarınlar için; okuyan, düşünen, sorgulayan, kendini ifade edebilen, sporu, sanatı ve bilimi yaşam tarzı hâline dönüştüren, gelişmelere açık, farklılıklara saygılı, yenilikçi, etik değerlere bağlı; karar süreçlerine katılan, kaynakları etkili değerlendiren, çevreye duyarlı, öz güveni yüksek, mutlu, sağlıklı, güçlü günümüzün ve geleceğin öğretmenlerini yetiştirmektir.