![]() (GÜNCELLENDİ/02.10.2021/18.05) |
![]() (GÜNCELLENDİ/26.09.2021/12.51) |
![]() (GÜNCELLENDİ/02.10.2021/18.05) |
![]() (GÜNCELLENDİ/22.09.2021/14.51) |
![]() (GÜNCELLENDİ/01.10.2021/01.36) |
![]() (GÜNCELLENDİ/26.09.2021/12.51) |
![]() (GÜNCELLENDİ/14.09.2021/17.30) |
![]() (GÜNCELLENDİ/27.09.2021/13.43) |
![]() (GÜNCELLENDİ/24.09.2021/14.44) |
Fen Bilgisi Eğitimi Müfredatla Eşleşmeyen Derslerin Programı
İlköğretim Matematik Eğitimi Müfredatla Eşleşmeyen Derslerin Programı (GÜNCELLENDİ/02.10.2021/18.05)
Okul Öncesi Eğitimi Müfredatla Eşleşmeyen Derslerin Programı (GÜNCELLENDİ/22.09.2021/14.51)
Sınıf Eğitimi Müfredatla Eşleşmeyen Derslerin Programı
Sosyal Bilgiler Eğitimi Müfredatla Eşleşmeyen Derslerin Programı (GÜNCELLENDİ/27.09.2021/13.44)
Bugünün ve geleceğin öğretmenlerini; bugünün olduğu kadar geleceğin dünyasının da başarı koşullarını kavramış, toplumsal hayatın aktif üyesi, yenilikçi, özgüven sahibi, milli ve manevi değerlerin bilincinde bireyler olarak yetiştirmek, bunun için gerekli olan yöntemleri aramak, uygulamak, en nitelikli öğrenme materyalleri ve metotları ile hayat boyu öğrenmeyi toplumda sürekli kılmak ve sürekli olarak yenilenmektir.
Öğretmenlik davranışlarını kavramış, uygun öğretme yaklaşımını seçebilen, öğrencileri öğrenmeye güdüleyebilen, öğrenme kuramlarının bilincinde olan ve eğitim etkinliklerinde öğrenciyi merkeze alan, kaynak arayan, güçlükleri, sorunları görebilen, disiplinler arası bağlantılar kuran mesleki uygulamalar ve bireysel uğraşılar üzerinde danışmanlık yapan, mesleğe hazırlıkta öğrencilere yardımcı olan, geleceğe yönelik süreçlerde yorumlar yapabilen ve eldeki temel bilgilerden yararlanabilen güçlü yarınlar için; okuyan, düşünen, sorgulayan, kendini ifade edebilen, sporu, sanatı ve bilimi yaşam tarzı hâline dönüştüren, gelişmelere açık, farklılıklara saygılı, yenilikçi, etik değerlere bağlı; karar süreçlerine katılan, kaynakları etkili değerlendiren, çevreye duyarlı, öz güveni yüksek, mutlu, sağlıklı, güçlü günümüzün ve geleceğin öğretmenlerini yetiştirmektir.