2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Final Sınav Programına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (11.12.2017)
26.12.2017 tarihinde yapılan Yardımcı Doçent kadroları Yabancı Dil Sınav Sonucuna ulaşmak için TIKLAYINIZ. (27.12.2017)
23.11.2017 tarihinde yapılan Yardımcı Doçent kadroları Yabancı Dil Sınav Sonuçlarına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (23.11.2017)
RIDE Projesi Etkinliklerine ulaşmak için TIKLAYINIZ. (5.11.2017)
2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Dönemi Ara Sınav Programına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (30.10.2017)
2017-2018 GÜZ DÖNEMİ 5İ DERSLERİ ŞUBE LİSTESİNE ULAŞMAK İÇİN TIKLAYINIZ. (15.9.2017)
2017-2018 Güz Dönemi Yatay Geçiş Başvuruları Yedekten Asıl Kayıt Hakkı Kazanan Öğrenci Listesine Ulaşmak İçin TIKLAYINIZ. (15.9.2017)
PDR Anabilim Dalı Okullarda Gözlem Dersi Uygulama Listesine ulaşmak için TIKLAYINIZ. (12.9.2017)
Topluma Hizmet Dersi Gruplarına (Bütün Bölümler) ulaşmak için TIKLAYINIZ. (12.9.2017)
2017-2018 Güz Dönemi Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması Listelerine ulaşmak için TIKLAYINIZ. (12.9.2017) (Bütün Bölümler)
2017-2018 Güz Dönemi Haftalık Ders Programlarına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (11.9.2017)
Yatay Geçiş Başvuru Sonuçlarına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (25.8.2017)
Yeni kayıtlı öğrencilerimizin bazı hususlara dikkat etmeleri gerekmektedir. Bu hususlar için lütfen TIKLAYINIZ. (15.8.2017)
Fakültemiz Geçmiş Dönem Mezunlarımızın Diplomalarının Teslimiyle ilgili duyuruya ulaşmak için TIKLAYINIZ. (28.7.2017)
I.Yenilikçi Eğitimde Yaratıcı Materyal Sergisi/Yarışması Katılımcı Sertifikalarının Teslim Edilmesi ile ilgili Duyuruya Ulaşmak İçin TIKLAYINIZ. (18.7.2017)
2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Yaz Okulu Ders Programlarına Ulaşmak için TIKLAYINIZ. (5.7.2017)
Fakültemiz Bölüm/Anabilim Dallarına başvuruda bulunan Yardımcı Doçent adaylarının Yabancı Dil Sınav sonucuna ulaşmak için TIKLAYINIZ. (23.6.2017)
Tek ders sınavı duyurusuna ulaşmak için TIKLAYINIZ. (16.6.2017)
2016-2017 Bahar Dönemi Bütünleme Sınav Programlarına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (23.5.2017)
2016-2017 Güz Dönemi Bütünleme Sınav Programlarına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (23.5.2017)
17.05.2017 tarihinde yapılan Yardımcı Doçent kadroları Yabancı Dil Sınav Sonuçlarına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (17.5.2017)
2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Final Sınav Programına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (9.5.2017)
Fakültemiz Aktif Öğrenci Sayılarına (Bölümlere göre) ulaşmak için TIKLAYINIZ. (8.5.2017)
2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi Ara Sınav Programına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (17.3.2017)
Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı Okul Deneyimi Dersi Grup Listelerine ulaşmak için TIKLAYINIZ. (Güncellendi/ 16.2.2017)
2016-2017 Bahar Yarıyılı Zorunlu Yabancı Dil Dersleri Yabancı Diller Yüksekokulu binasında işlenecek olup bu derslere ait derslik listesine ulaşmak için TIKLAYINIZ. (11.2.2017)
Öğretmenlik Uygulaması Uygulama Okul ve Öğretmen Listelerine (Bütün Bölümler) ulaşmak için TIKLAYINIZ. (6.2.2017)
2017-2017 Bahar dönemi Tek Ders Sınavı Duyurusuna ulaşmak için TIKLAYINIZ. (6.2.2017)
5i derslerine ait seçmeniz gereken şubeleri gösterir liste için lütfen TIKLAYINIZ. (2.2.2017)
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı Kurum Deneyimi dersi grup listelerine ulaşmak için TIKLAYINIZ. (1.2.2017)
2016-2017 Bahar Dönemi Öğretmenlik Uygulaması Dersi Gruplarına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (30.1.2017)
2016-2017 Bahar Dönemi Haftalık Ders Programlarına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (27.1.2017)
Bölümlere Ait Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Grup Listelerine ulaşmak için TIKLAYINIZ. (27.1.2017)
25.01.2017 tarihinde yapılan Yardımcı Doçent kadroları Yabancı Dil Sınav Sonuçlarına ulaşmak için TIKLAYINIZ. (25.1.2017)
Geçici mezuniyet belgesi alımına ilişkin duyuruya ulaşmak için TIKLAYINIZ. (25.1.2017)
Bugünün ve geleceğin öğretmenlerini; bugünün olduğu kadar geleceğin dünyasının da başarı koşullarını kavramış, toplumsal hayatın aktif üyesi, yenilikçi, özgüven sahibi, milli ve manevi değerlerin bilincinde bireyler olarak yetiştirmek, bunun için gerekli olan yöntemleri aramak, uygulamak, en nitelikli öğrenme materyalleri ve metotları ile hayat boyu öğrenmeyi toplumda sürekli kılmak ve sürekli olarak yenilenmektir.
Öğretmenlik davranışlarını kavramış, uygun öğretme yaklaşımını seçebilen, öğrencileri öğrenmeye güdüleyebilen, öğrenme kuramlarının bilincinde olan ve eğitim etkinliklerinde öğrenciyi merkeze alan, kaynak arayan, güçlükleri, sorunları görebilen, disiplinler arası bağlantılar kuran mesleki uygulamalar ve bireysel uğraşılar üzerinde danışmanlık yapan, mesleğe hazırlıkta öğrencilere yardımcı olan, geleceğe yönelik süreçlerde yorumlar yapabilen ve eldeki temel bilgilerden yararlanabilen güçlü yarınlar için; okuyan, düşünen, sorgulayan, kendini ifade edebilen, sporu, sanatı ve bilimi yaşam tarzı hâline dönüştüren, gelişmelere açık, farklılıklara saygılı, yenilikçi, etik değerlere bağlı; karar süreçlerine katılan, kaynakları etkili değerlendiren, çevreye duyarlı, öz güveni yüksek, mutlu, sağlıklı, güçlü günümüzün ve geleceğin öğretmenlerini yetiştirmektir.