Araştırma/Duyuru Konusu | Veri Toplama Aracı / Bağlantı linki | Duyuru Belgesi/Poster | Tarih |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri İle Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi | LİNK | 15.03.2021 | |
Ömer Halisdemir ve 15 Temmuz Ruhu Resim Yarışması | LİNK | 16.03.2021 | |
Uluslararası Efficiency Challenge Elektrikli Araç Yarışları | LİNK | 16.03.2021 | |
“ANİFEST” Çizgi Film Festivali | LİNK | 16.03.2021 | |
İŞKUR Akademik Çalışma Programı | LİNK | 22.03.2021 | |
20 Mayıs Dünya arı Günü’ne Özel Ödüllü Resim Yarışması | LİNK | 07.04.2021 | |
Kahramanmaraş’a İstiklal Madalyası Verilişinin 96. Yıldönümü” konulu online konferans | LİNK | 07.04.2021 | |
İnternetle İlişkili Davranışsal Bağımlılıklar Sempozyumu Duyurusu | LİNK | 07.04.2021 | |
Mevlidi Nebi Gençlik Bilgi Yarışması | LİNK | 07.04.2021 | |
“Yunus Emre” Ulusal Jürili Öğrenci Karma Sanal Sergisi | LİNK | 07.04.2021 | |
7-13 Nisan Sağlık Haftası’na yönelik konferans | LİNK | 07.04.2021 | |
Covid-19 Pandemi Sürecinin Eğitim Üzerindeki Etkilerinin Makine Öğrenme Teknikleriyle Tespit Edilmesi | LİNK | 08.04.2021 | |
Bugünün ve geleceğin öğretmenlerini; bugünün olduğu kadar geleceğin dünyasının da başarı koşullarını kavramış, toplumsal hayatın aktif üyesi, yenilikçi, özgüven sahibi, milli ve manevi değerlerin bilincinde bireyler olarak yetiştirmek, bunun için gerekli olan yöntemleri aramak, uygulamak, en nitelikli öğrenme materyalleri ve metotları ile hayat boyu öğrenmeyi toplumda sürekli kılmak ve sürekli olarak yenilenmektir.
Öğretmenlik davranışlarını kavramış, uygun öğretme yaklaşımını seçebilen, öğrencileri öğrenmeye güdüleyebilen, öğrenme kuramlarının bilincinde olan ve eğitim etkinliklerinde öğrenciyi merkeze alan, kaynak arayan, güçlükleri, sorunları görebilen, disiplinler arası bağlantılar kuran mesleki uygulamalar ve bireysel uğraşılar üzerinde danışmanlık yapan, mesleğe hazırlıkta öğrencilere yardımcı olan, geleceğe yönelik süreçlerde yorumlar yapabilen ve eldeki temel bilgilerden yararlanabilen güçlü yarınlar için; okuyan, düşünen, sorgulayan, kendini ifade edebilen, sporu, sanatı ve bilimi yaşam tarzı hâline dönüştüren, gelişmelere açık, farklılıklara saygılı, yenilikçi, etik değerlere bağlı; karar süreçlerine katılan, kaynakları etkili değerlendiren, çevreye duyarlı, öz güveni yüksek, mutlu, sağlıklı, güçlü günümüzün ve geleceğin öğretmenlerini yetiştirmektir.