Bölüm/ Ana Bilim Dalı | Lisans | Yüksek Lisans | Doktora |
Eğitim Programları ve Öğretim | Yok | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi |
Eğitim Yönetimi | Yok | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme | Yok | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi |
Fen Bilgisi Eğitimi | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi |
İngiliz Dili Eğitimi | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi | Yok |
İlköğretim Matematik Eğitimi | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi | Yok |
Okul Öncesi Eğitimi | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi | Yok |
Özel Eğitim Bölümü | Bilgi Paketi | Yok | Yok |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi |
Sınıf Eğitimi | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi | Yok |
Sosyal Bilgiler Eğitimi | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi |
Türkçe Eğitimi | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi | Bilgi Paketi |
Bugünün ve geleceğin öğretmenlerini; bugünün olduğu kadar geleceğin dünyasının da başarı koşullarını kavramış, toplumsal hayatın aktif üyesi, yenilikçi, özgüven sahibi, milli ve manevi değerlerin bilincinde bireyler olarak yetiştirmek, bunun için gerekli olan yöntemleri aramak, uygulamak, en nitelikli öğrenme materyalleri ve metotları ile hayat boyu öğrenmeyi toplumda sürekli kılmak ve sürekli olarak yenilenmektir.
Öğretmenlik davranışlarını kavramış, uygun öğretme yaklaşımını seçebilen, öğrencileri öğrenmeye güdüleyebilen, öğrenme kuramlarının bilincinde olan ve eğitim etkinliklerinde öğrenciyi merkeze alan, kaynak arayan, güçlükleri, sorunları görebilen, disiplinler arası bağlantılar kuran mesleki uygulamalar ve bireysel uğraşılar üzerinde danışmanlık yapan, mesleğe hazırlıkta öğrencilere yardımcı olan, geleceğe yönelik süreçlerde yorumlar yapabilen ve eldeki temel bilgilerden yararlanabilen güçlü yarınlar için; okuyan, düşünen, sorgulayan, kendini ifade edebilen, sporu, sanatı ve bilimi yaşam tarzı hâline dönüştüren, gelişmelere açık, farklılıklara saygılı, yenilikçi, etik değerlere bağlı; karar süreçlerine katılan, kaynakları etkili değerlendiren, çevreye duyarlı, öz güveni yüksek, mutlu, sağlıklı, güçlü günümüzün ve geleceğin öğretmenlerini yetiştirmektir.