SAAT | 19 Nisan 2020 Pazar | |
09.00-10.00 | Kayıt | |
10.00-10.30 | Açılış Konuşması: Prof. Dr. Mustafa ÜNAL | |
10.30-11.10 | Üstün Yetenekli Bireylerde Bilimsel Yetenek ve Yaratıcılık (İngilizce):
Prof. Dr. Kurt HELLER |
|
11.10-11.30 | Soru-Cevap | |
11.30-11.45 | Kahve Molası | |
11.45-12.25 | Üstün Yetenekli Çocuklarda Yaratıcılık:
Doç. Dr. Çağlar ÇETİNKAYA |
|
12.25-12.45 | Soru-Cevap | |
12.45-14.00 | Yemek Arası (Program Dahilinde Yemek Hizmeti Verilmemektedir) | |
14.00-14.40 | Üstün Yetenekliler Eğitiminde Rehberlik Uygulamaları:
Dr. Öğr. Üyesi Ayça KONİK |
|
14.40-15.00 | Soru-Cevap | |
15.00-15.15 | Kahve Molası | |
15.15-15.55 | Türkiye’de Üstün Yeteneklilerin Eğitiminde Mevcut Durum, Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Dr. Öğr. Üyesi Şule GÜÇYETER |
|
15.55-16.15 | Soru-Cevap | |
16.15-16.30 | Kahve Molası | |
16.30-17.10 | Fen Eğitiminde Müfredat Farklılaştırmaları:
Dr. Öğr. Üyesi Esra KANLI |
|
17.10-17.30 | Soru-Cevap | |
KAPANIŞ |
Bugünün ve geleceğin öğretmenlerini; bugünün olduğu kadar geleceğin dünyasının da başarı koşullarını kavramış, toplumsal hayatın aktif üyesi, yenilikçi, özgüven sahibi, milli ve manevi değerlerin bilincinde bireyler olarak yetiştirmek, bunun için gerekli olan yöntemleri aramak, uygulamak, en nitelikli öğrenme materyalleri ve metotları ile hayat boyu öğrenmeyi toplumda sürekli kılmak ve sürekli olarak yenilenmektir.
Öğretmenlik davranışlarını kavramış, uygun öğretme yaklaşımını seçebilen, öğrencileri öğrenmeye güdüleyebilen, öğrenme kuramlarının bilincinde olan ve eğitim etkinliklerinde öğrenciyi merkeze alan, kaynak arayan, güçlükleri, sorunları görebilen, disiplinler arası bağlantılar kuran mesleki uygulamalar ve bireysel uğraşılar üzerinde danışmanlık yapan, mesleğe hazırlıkta öğrencilere yardımcı olan, geleceğe yönelik süreçlerde yorumlar yapabilen ve eldeki temel bilgilerden yararlanabilen güçlü yarınlar için; okuyan, düşünen, sorgulayan, kendini ifade edebilen, sporu, sanatı ve bilimi yaşam tarzı hâline dönüştüren, gelişmelere açık, farklılıklara saygılı, yenilikçi, etik değerlere bağlı; karar süreçlerine katılan, kaynakları etkili değerlendiren, çevreye duyarlı, öz güveni yüksek, mutlu, sağlıklı, güçlü günümüzün ve geleceğin öğretmenlerini yetiştirmektir.